معرفی چای و دمنوش

  • ۰
  • ۰

کپسول ماچا را بشناسیم.

امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید کپسول های ماچا کرده اند و آن را به عنوان داروی لاغری عرضه میدارند. آنها مدعی هستند که این کپسول ها از پودر خالص ماچا پر شده اند و عاری از هرگونه مواد نگه دارنده و افزودنی هستند. میزان مصرف این کپسول ها با توجه به مقدار چای ماچا موجود در آنها متفاوت است.

کپسول ماچا از این جهت در عرصه ی تولید قرار گرفت که مصرف آن راحت تر و سریعتر است. در صورت مصرف کپسول ماچا، برای هربار مصرف نیازی به فرآوری آن ندارید و تنها با یک لیوان آب ماچای روزانه ی خود را مصرف نموده اید. از طرفی این کپسول ها مورد استقبال کسانی که طعم چای سبز را دوست ندارند نیز قرار گرفته است.

با افزایش مخاطبان چای سبز ماچا این پودر جادویی سبز رنگ علاوه بر کپسول خوراکی به صورت کپسول های نسپرسو Nespresso نیز در بازار جهانی موجود است. اما آیا فواید چای ماچا در قالب کپسول ماچا نیز موثر است؟ آیا شرکت های تولید کننده ی این کپسول ها بر ادعای خود ثابت قدم هستند و کپسول های هیدروکسی پروپیل متیل سلولز را با ماچای خالص پر میکنند؟ آیا واقعا هیچ مواد نگه دارنده و افزودنی به آن اضافه نمیکنند؟ این ها همه شبهاتی است که برای مصرف کپسول ماچا آن هم به عنوان داروی لاغری در ذهن نقش میبندد. از طرفی بسیاری از سود جویان، قرص ها و کپسول های پر شده با عصاره ی چای سبز را به عنوان کپسول ماچا ارائه میکنند. که تمیز دادن این دو نوع محصول برای مصرف کنندگان ناممکن است چراکه شما به عنوان مصرف کننده ی کپسول هیچ طعمی را نخواهید چشید و تنها شاهد لاغری خود خواهید بود که برای شما بسیار هم خوشایند است. اما آیا میدانید اگر به جای کپسول ماچا در حال مصرف کپسول عصاره ی چای سبز باشید چه مشکلاتی پیش روی شما خواهد بود؟

اگر قصد خرید ماچا (کپسول ماچا) را دارید، بسیاری از سود جویان، قرص ها و کپسول های پر شده با عصاره ی چای سبز را به عنوان کپسول ماچا ارائه میکنند.

مقایسه ی کپسول ماچا و کپسول عصاره ی چای سبز

چای سبز ماچا و عصاره ی چای سبز مزایای سلامتی مشابه بسیاری دارند از جمله کاهش وزن و کم شدن اشتها؛ که برای مخاطبان آنها بسیار حائز اهمیت است. قرص های گیاهی چای سبز که شامل عصاره چای سبز هستند با مشکلات مربوط به کبد و کلیه ارتباط مستقیم دارند و اغلب حاوی پرکننده ها و مهار کننده های اشتها هستند که می توانند باعث آسیب درازمدت شوند.

جمع بندی

اگر چه قرص های چای سبز بسیاری در بازار رایج هستند، اما تعداد انگشت شماری از مارک های موجود ، کپسول های پودری ماچا matcha را ارائه می دهند. و شما به عنوان مصرف کننده قادر نخواهید بود که کپسول چای سبز ماچا را از کپسول های عصاره ی چای سبز تشخیص دهید و ممکن است در اثر مصرف کپسول اشتباه دچار مشکلات کبدی و کلیه شوید. از این رو مصرف کپسول های چای سبز ماچا را به شما توصیه نخواهیم کرد و به شما پیشنهاد میکنیم که کمی از وقت خود را برای آماده کردن چای سبز ماچا به صورت سنتی، خرج کنید و آن را به سالم ترین و مطمئن ترین شکل مصرف نمایید و علاوه بر لذت آماده کردن یک دمنوش سلامتی، لذت تناسب اندام را هم تجربه کنید.

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • نیما صادق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی